2009. május 10., vasárnap

The String Cleaner


Szóval mint már említettem az előzőkben egy kiegészítőt, nos egy kis húrtisztitó cumóról van szó! Amit a Hangszerdiszkont-on találtam, nézegettem a kiegészítőket és megpillantottam. Gondolom magamban: körülöttem nem is használ senki ilyesmit, itt lenne az ideje, hogy kipróbáljak egy ilyet! Ezért bátorságámmal és látatlanságommal együtt megrendeltem ezt a "The String Cleaner" húrtisztítót, amire ráadásul "Made in the USA" van feliratozva. Hmm, ez nem is hangzik rosszul igaz?

"A String Cleaner az elsõ igazán hatásos eszköz a húrtisztí- tásra, amely forradalmian új megoldással tört be a hangszer- boltok polcaira: teljesen körbe, 360 fokban tisztítva újraélesz- ti a használt, öreg, esetleg kicsit sérült húrokat. Ezzel a húrok élettartama is jelentõsen megnõ, valamint megmarad azok hangszíne is, akár négyszer annyi ideig, mint a kezeletlen hú- roké."


Rendelés másnapján meg is jött a húrtisztító, hát akkor lássunk neki, nézzük meg hogyan muzsikál, és persze a végeredményt! Kibontottam, megnéztem, első látásra az volt a reakcióm hogy: ez mind?! Aztán megnézegettem jobban egy műanyag kis lapot kell elképzeni, amit biztosra lehet rögzíteni egy pattintással, és köztük mikroszálas kendő végzi el a tisztítást. Sokáig nem vártam vele, fogtam a gitárom (amin már amúgy is 3 hetes "kicsit" koszos húrok voltak fennt) a használat szerint feltettem, összepattintottam, és 2-3x végighúztam a húrokon, és az eredmény? Hát igen, kicsit meg voltam lepődve, a húrjaimról rengeteg kosz lejött, és szép tisztán csillogott! Ráadásul a termék díjat is nyert:

A 2008. január, Los Angeles NAMM Show:
a "Kiállítás legjobb terméke" díj.

Összegezve:
Tessék, eddig senki nem használt ilyet körülöttem, én pedig mindig úgy gondolkoztam: "na megint valami hülye kiegészítő úgysem használ..." és kipróbáltam, hát kellemeset csalódtam, télleg olyanná varázsolja a húrokat mint újkorukban! Egyszóval nekem ez a termék bejött, hasznomra vált, és hasznomra fog válni a jövöben is! Ha nem akartok havonta húrkészletet cserélni, akkor érdemes beruházni rá, miven a húrok élettartamát jelentősen növeli! Akit érdekel megrendelheti pontosan innen.

Elkövetkezendő tesztekben írok majd az eredeti Dunlop Straplok-ról is :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése