2009. május 19., kedd

Dunlop Straplok

Sziasztok! Mostanában sajnos nem nagyon volt időm írogatni a blogba, de most így este szakítottam egy kis időt egy Dunlop Straplok tesztre! Szintén egy USA fémjelzésű termékről van szó. Ha valaki nem tudná miről van szó: a straplokot fel kell szerelni a hevedertartók helyére, és a használandó pántra. Utána a pántot bepattintjuk a hevedertartóba, és szépen lerögzíti nekünk a gitárt. Így nem fordulhat elő, hogy leesik a gitár!

Na fogtam a csavarhúzót, szépen kiszedtem az alap hevedertartókat, és feltettem rá a straplokot. Jó, szépen mutat a gitáron! Utána a hevederemre is feltettem a straplok pattintós kis cuccát (mondjuk ez már nehézkesebb volt, de azért megoldottam) Így konkrét 10perc alatt össze lehet dobni a cuccot! Nem vészes. Mindenképp szükségem volt egy ilyen hevedertartóra, mert a hevederjeim folyamatosan kilazultak, és néha a leeséstől kellett megmentenem a gitárom! De ezzel a cuccal garantáltan nem történik a gitárunkkal semmi, csak ajánlani tudom!

Összegezve:
A cucc összeszerelése elég rövid időt vesz igénybe. Garantálja hogy a gitár nem fog leesni a nyakunkból. Élettartamos, bármelyik gitárr felteheted. Árban nagy a szórás! (van ahol 3500Ft és van ahol 6500Ft)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése