2009. május 3., vasárnap

Bemutatkozás?


Hello!


Ígértem, hogy írok magamról pár sort egy bemutatkozás keretében. Most ez meg fog történni :) A zenével, hangszerekkel pontosabban a gitározással kapcsolatban 12éves koromban merült fel a gondolat. Ekkor -mint a legtöbb kezdő- klasszikus gitáron elkezdtem tanulni, fél évvel később, mivel a rock és műfajai érdekeltek, vettem egy Sx starter packot, mint kezdő gitáros. Aztán telt-múlt az idő, és úgy éreztem hogy végleg kinőttem az Sx gitáromból. Elkezdtem járni a hangszerboltokat érdeklődni a kinézett gitárról. Az eredeti ötletemtől mondjuk eléggé eltávolodtam, de úgyérzem jó választás volt! Az eredeti ötlet egy Epiphone 1958 Korina Explorer volt, aztán nézelődtem-nézelődtem, és a Cort típusú gitárok felkeltették az érdeklődésem, pontosabban egy Cort VX4X volt a kiszemelt hangszer, tetszett és próbálgattam is, amig meg nem pillantottam a KX-Customot, kezembe vettem, kipróbáltam, és úgy éreztem "na ez az ami nekem kell" azóta van egy KX-Customom és nagyon jó kis hangszer, semmi problémám nincs vele. Ennyit a gitározásomról. Székesfehérváron élem többnyire nagyon jó, néha unalmas, néha "érdekes" életemet. A terveim többnyire a gitározás és zenéléssel kapcsolatosak. A KX-Customról szeretnék majd írni egy kisebb tesztet amint időm engedi, egyenlőre ennyit rólam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése