2009. október 6., kedd

Hangfoglalás 2009

Sziasztok!

Mint ahogy ígértem: Hangfoglalás 2009 !

Egy kis ízelítő:

"2009. október 2-4. SYMA Sport- és Rendezvényközpont

Immár negyedik alkalommal kerül megrendezésre Magyarország legjelentősebb zeneipari kiállítása és szemléje, a Hangfoglalás. A széleskörű szakmai összefogás eredményeként létrejött esemény, az idei évben is igyekszik az iparág minden szereplőjét bevonni, és a lehető leghatékonyabban megjeleníteni a kiállításon és a kísérőrendezvényeken egyaránt.

A tavalyi évben 21.000 látogató vett részt a 7.500 m2-es, három napos kiállításon, amely csaknem 150 különféle zenei eseménnyel (koncertek, hangszer és technikai bemutatók, gyermek és felnőtt programok, oktatási és egyéb szakmai előadások) igazán egyedülállóvá teszik a Hangfoglalást.

A rendezvény soha nem látott médiafigyelmet kapott az elmúlt években, amelyből gyakorlatilag lehetetlen lenne felsorolást készíteni, hiszen a hazai televíziós stábok (híradós, kulturális, közéleti és zenei műsorok) folyamatosan forgattak. A nyomtatott média is jelentős felületeken foglalkozott az eseménnyel, mind előzetes, mind pedig beszámolók, értékelések formájában. Az internetes megjelenések pedig igazán káprázatosak voltak, hiszen a keresők százezres nagyságrendben ontották a Hangfoglalás név keresésekor a találatokat.

A kiállítás a látogatók számára 2009-ben is ingyenesen megtekinthető."

Nos akkor kezdjük az elején! A kiállítás október 2-4.ig volt megtekinthető. Sajnos annyira bőven nem tudom majd kifejteni az élményeimet, mivel vasárnap volt időm megnézni akkor is csak két órám, de ezt a kevéske időt legalább jól kihasználtam! Azért bonyolultan kezdődött az egész, a kiállítás 10:00kor nyitott délre értem fel, de már parkolni alig tudtam, ráadásul a piacnál még valami balhé is volt... Ettől eltekintve azért rendben voltak a dolgok.


Blackstar hegyek, ESP/LTD gitárokkal párosítva

Mikor beléptem a csarnokba elkapott valami nagyon kellemes érzés. Gondoljatok bele, egy teli csarnok csak te és zenésztársaiddal együtt! Szóval a hangulat megvolt az biztos. Először körbejártam a területet, és kívülállóként néztem meg az egyes standokat amik izgalomba hoztak. Ezek után körbejártam ismét, de ekkor már próbálgattam is a dolgokat ezerrel! Egy gyors felsorolás mik voltak amiket kipróbáltam: Cort Vx4x, Randall, Blackstar, Bugera erősítők, EST/LTD gitárok, JamVOX úgy kb ez a listám. Igaz hogy nem sok, de nem is az a lényeg hisz ezeket a cuccokat már korábban is szerettem volna kipróbálni, szóval nekem ez így tökéletes
volt.


ESP :)

Ami számomra pozitív volt: ESP/LTD, Bugera, Cort, Randall, Blackstar, és ami negatív: JamVOX egy JamVOX kipróbálását már hetek óta tervezgetem, itt kipróbáltam, és már nem vagyok róla annyira jó véleménnyel, de erről majd egy másik postban! Mivel amiket kipróbálgattam, valami kisebbfajta teszt formájában szeretnék, itt a blogon közzétenni.

Ltd gitár Bugera erősítővel egybekötve

Összegezve nagyon jó kiállítás volt, aki nem volt ott az sajnálhatja, aki ott volt az pedig örülhet ennek az élménynek :) Egy biztos, számomra ez kötelező program lesz 2010-ben, de akkor már nem csak 2 órára :)
Üdv!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése